„Nie zmuszajmy dziecko do aktywności, lecz wyzwalajmy aktywność.
Nie każmy myśleć, lecz twórzmy warunki do myślenia.
Nie żądajmy lecz przekazujmy. Pozwólmy dziecku pytać i powoli rozwijajmy jego umysł tak, aby samo chciało chcieć”.

J. Korczak

 

W oddziałach przedszkolnych pracuje  wykwalifikowana, kompetentna i zaangażowana kadra pedagogiczna.

Wszyscy przestrzegają praw dziecka, dbają o dobre relacje międzyludzkie.
Rodzice są partnerami zaangażowanymi w życie szkoły, która jest placówką bezpieczną, przyjazną dzieciom, rodzicom, pracownikom – otwartą na ich potrzeby.


Praca w oddziałach przedszkolnych ukierunkowana jest na dziecko i jego wszechstronny rozwój, umożliwia wyrównywanie szans edukacyjnych wszystkim dzieciom i przygotowuje je do podjęcia nauki w szkole.


Placówka promuje swoje osiągnięcia i ma dobra opinię w środowisku.
Stosowane, aktywne, metody pracy, programy i nowatorskie rozwiązania gwarantują wysoką jakość pracy.


Baza, wyposażenie, estetyka pomieszczeń i otoczenia wpływają na wysoki poziom pracy.

 

MOCNE STRONY

Oferujemy:
dobrze wyposażone sale, smaczne i zdrowe posiłki, kameralne warunki, przyjemne otoczenie, bezpieczeństwo i partnerskie relacje.

Szeroki wachlarz imprez i uroczystości przedszkolnych.

Fachową kadrę pedagogiczną.

Szeroką współpracę z rodzicami i środowiskiem lokalnym.

 

MODEL ABSOLWENTA

·       Koleżeński

·       Samodzielny

·       Aktywny w działaniu

·       Przestrzegający norm i zasad życia w grupie

·       Odporny na stres i niepowodzenie

·       Sprawny fizycznie

·       Komunikatywny

·       Twórczy i poszukujący

·       Propagujący zdrowy tryb życia

·       Odróżniający dobro od zła

·       Przygotowany do nauki w szkole


 

Oddziały przedszkolne czynne  od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00 opieka świetlicowa do 16.00.

 

Kalendarz
listopad 2024
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Archiwum wpisów
Zdjęcia
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA 20150612_132019 20150612_113823