Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej w Królewie
Szkoła Podstawowa w Królewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: www.krolewo.pl.
Data publikacji strony internetowej: 2013-09-01
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2025-02-28

Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
– Niektóre pliki do pobrania są niedostępne cyfrowo.
– Nie wszystkie zdjęcia na stronie są opisane.
– Filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych.
– Niektóre informacje zamieszczane są w postaci załączników, które nie są dostępne cyfrowo.
– Strona zawiera mapę dojazdu – mapy są wyłączone z obowiązku zapewnienia dostępności.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
Deklarację sporządzono dnia: 2025-02-28
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2025-02-28.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
E-mail: spkrol@wp.pl
Telefon: 236612960
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Procedura wnioskowo-skargowa
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Wejście do budynku usytuowane jest od strony placu zabaw . Drzwi nie otwierają się automatycznie. Po wejściu do budynku należy otworzyć kolejne drzwi. Za drzwiami znajduje się korytarz szkolny. Pomieszczenie osób dyżurujących znajduje się przy wejściu głównym do budynku, po lewej stronie od drugich drzwi.
Awaryjne drzwi wyjściowe prowadzą przez salę gimnastyczną na boisko szkolne.
Budynek szkoły ma 2 kondygnacje: parter, I piętro. Na parterze i I kondygnacji znajduje się korytarz. Budynek ma tylko schody, nie jest wyposażony w windy. Wzdłuż wszystkich schodów wewnętrznych zamontowane są poręcze.
Szkoła nie dysponuje pochylniami, platformami, pętlami indukcyjnymi, itp.
Brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Na terenie szkoły oraz on-line brak tłumacza języka migowego.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu.
Przed budynkiem nie wyznaczono miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Kalendarz
kwiecień 2025
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
Archiwum wpisów
Zdjęcia
ACER ACER ACER 20150612_132132 20150612_101731 20150611_145235