Dzieci mają zajęcia od godz. 08-14:00 w swojej sali z wychowawcą.
8:00 – 8:30 – schodzenie się dzieci, zabawy w kącikach zainteresowań dowolnymi zabawkami służące realizacji pomysłów dzieci; zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, badawcze; ćwiczenia ortofoniczne, artykulacyjne, oddechowe, słuchowe; zabawy integrujące grupę; ćwiczenia ogólnorozwojowe; zabawa indywidualna i zespołowa, prace porządkowe.
8:30 – 8:45 – zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.
8:45 – 9:00 – czynności higieniczne i samoobsługowe, przygotowanie do posiłku.
9:00 – 9:15 – śniadanie, degustacja posiłku przyniesionego indywidualnie przez dzieci; przestrzeganie zasad dobrego wychowania przy spożywaniu posiłku;
9:15 – 9:45 – zajęcia dydaktyczne prowadzone całą grupą, będące realizacją treści programowych wspomagających dzieci w wychowaniu i kształceniu we wszystkich obszarach działalności przedszkola. Rozwijanie różnorodnej aktywności dziecięcej: plastycznej, muzycznej, ruchowej, poznawczej, matematycznej.
9:45 – 10:15 – zabawy swobodne wynikające z zainteresowań dzieci.
10:15 – 10:30 – czynności samoobsługowe przygotowujące do wyjścia na plac zabaw.
10:30 – 11:15 – pobyt na świeżym powietrzu, realizacja różnych form aktywności ruchowej z uwzględnieniem przestrzegania zasad bezpieczeństwa – zabawy na sprzęcie terenowym, obserwacje przyrodnicze, spacery i wycieczki, dobór zajęć uzależniony od pogody i pory roku.
11:15 – 11:30 – czynności samoobsługowe i higieniczne przez obiadem.
11:30 – 12:00 – obiad , utrwalanie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłku, ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami.
12:00 – 13:30 – poobiedni relaks; odpoczynek dzieci; słuchanie muzyki relaksacyjnej oraz bajki czytanej przez nauczyciela, leżakowanie.
13:30 – 14:00 – czynności samoobsługowe i higieniczne, przygotowanie dzieci do zakończenia zajęć.
14:00 – 16:00 – Zajęcia świetlicowe pod opieką nauczyciela; zabawy dowolne; zabawy przy stoliku; korzystanie z gier, układanie puzzli; zabawy na placu zabaw; rozwijanie uzdolnień i zainteresowań dzieci; prace porządkowe; rozchodzenie się dzieci do domu.